martes, 30 de agosto de 2011

Regals que viatgen

Ja veuràs quina txorrada, però m'agrada molt passejar samarretes que m'han regalat i portar-les a voltar pel món. En aquest viatge, concretament, en porto tres. Avui us en parlaré d'una molt especial. És aquesta que porto a la foto, davant del mític monolit Uluru.


Aquesta samarreta amb el logo de Mucho Malo, me la va regalar l'Armand Ramon el primer dia que ens vam retrobar després de més de vint anys. La va dissenyar ell mateix, i en veure pel Facebook que m'agradava portar samarretes boniques i especials, va decidir regalar-me-la.
Retrobar l'Armand ha estat una de les grans coses que m'ha passat en els darrers anys. Tant ell com els altres companys del '71 han fet renéixer amistats que, simplement, estaven latents.

Sempre atent amb els demés, sempre pendent d'animar la festa, sempre de bon humor, amagant al darrera de tot això una persona càlida i de principis sòlids i valuosos.

La casualitat, o no, va voler que em posés la seva samarreta el dia que neixia l'Ariadna, la seva filla. Serà un pare sensacional, i la seva filla serà un sol, d'això ja en podeu estar segurs.

No hay comentarios:

Publicar un comentario